Motionblinds worden niet meer gevonden

Hi,

Ik had hele mooie automatiseringen ingesteld voor mijn stekkerloze Motionblinds jaloezieën. Dit werkte perfect met de Motionblinds app.

Sinds kort deed 1 van de jaloezieën het niet meer en geen van de automatiseringen. (Stroom is eraf geweest)

Ik heb vervolgens de jaloezieën uit de Homey app gegooid, en de flows ook. De Motionblinds app, en de bridges geupdate. Daarna de Motionblinds app opnieuw gedownload en mijn sleutel opnieuw ingevoerd.

Wanneer ik een apparaat toevoeg aan Homey komen er vervolgens geen apparaten naar boven voor Motionblinds. Ik krijg ze dus niet meer toegevoegd. Ook al staan ze toch echt in de koppelstand. Bedienen via afstandsbediening en de Motionblinds app zelf gaat wel. Toch zou ik liever alles in 1 app hebben.

Ik dacht eerst dat ik aan de max van aantal apparaten zou zitten, maar aangezien ik wel andere apparaten toe kan voegen lijkt me dat niet meer aan de orde.

Wat mis ik hier?

Ha Casdu, je stelt een vraag in het Nederlands op het Engelstalige forum, je kan naar forum Nederlands gaan.
Ik begrijp dat je alles via Homey wil schakelen, ik herken wel dat het soms niet lukt een apparaat toe te voegen, een app of apparaat verwijderen en toevoegen levert lang niet altijd op wat je er van verwacht. Wachten als de voeding is uitgevallen kan soms wel het probleem oplossen. Ik heb namelijk ook de ervaring dat apparaten soms nog aanwezig lijken te blijven en dus later niet kunnen worden toegevoegd. Alles verwijderen en 24 uur wachten biedt soms soelaas.